Szanowni Państwo,

Rozpoczęła się rekrutacja do nowych projektów, w ramach których oferujemy bezpłatne usługi m.in.:
psychologa, doradcy zawodowego, prawnika,
a także szkolenia zawodowe wraz ze stypendium szkoleniowym,
staże zawodowe oraz pomoc w znalezieniu zatrudnienia.

Serdecznie zapraszamy !

Jednocześnienie ze względu na Państwa bezpieczeństwo oraz pracowników,
Agencja Zatrudnienia Fundacji Fuga Mundi świadczy usługi

w godzinach od 7:30 do 15:30 w formie zdalnej.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod nr tel.:


81 534-82-90


534-032-029


533-485-990

oraz pod adresami email:

praca@ffm.pl

Agencja Zatrudnienia Fundacji Fuga Mundi

Do pobrania formularz rejestracyjny do projektów

format .docx

format .pdf

1 procent
zobacz >>>





Klasyfikacja zawodów

Zobacz także szczegółowy opis ponad 300 zawodów.

Klasyfikacja zawodów - układ strukturalny
Szukanie po nazwie lub fragmencie: 
Wybierz literę


Kod zawodu: 241916
Nazwa zawodu: Specjalista do spraw public relations
Synteza zawodu: Prezentuje na zewnątrz przedsiębiorstwo, instytucję, firmę - ich dokonania i ludzi; organizuje i prowadzi spotkania oraz przygotowuje materiały przedstawiające filozofię firmy, tj. jej podstawowe cele i strategie, kulturę działania; kształtuje jej wizerunek i pozycję.
Zadania zawodowe: - określanie celów i zadań związanych z prezentacją firmy, jej dokonań, planów, tak aby wzbudzić zainteresowanie społeczne;
- wybór środków przekazu, form kontaktu i komunikowanie się, celem dotarcia do opinii publicznej, a zwłaszcza potencjalnych klientów firmy, uczestniczenie w określaniu strategii wprowadzania nowych wyrobów i usług;
- przygotowywanie materiałów informacyjnych, tak aby odwoływały się one do zróżnicowanych oczekiwań obecnych i przyszłych klientów;
- organizowanie spotkań i umiejętne prezentowanie stanowiska władz firmy: opinii publicznej, kontrahentom, przedstawicielom instytucji i agend rządowych; pozyskiwanie przychylności otoczenia;
- badanie i ocena efektów poszczególnych form kontaktów oraz porównywanie ich z kosztami.
Dodatkowe zadania zawodowe: - kierowanie zespołami pracowników przygotowujących akcję promocji przedsiębiorstwa lub broniących jej interesów;
- przygotowywanie dla kierownictwa oceny akcji marketingowej firmy i jej wytworów.



Laboratorium ECDL


Polskie Towarzystwo Informatyczne

Agencja Zatrudnienia Fundacji Fuga Mundi

Nasza działalność została nagrodzona DYPLOMAMI

Dobre Praktyki
EFS 2008

Dobre Praktyki
PFRON 2006

Polityka prywatności | Mapa serwisu

© 2008 Fundacja Fuga Mundi, wszelkie prawa zastrzeżone

Data ostatniej modyfikacji: 02.06.2020r.
Stronę odwiedzono 19333014, aktualnie przegląda ją 5 osób.
FFM Projekt współfinansowany ze środków
Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
PFRON