1 procent
zobacz >>>





Wyjście do "GET AWAY" realizowane w ramach projektu pn. "Indeks kompetencji społecznych i zawodowych" oraz "Kompetencje kluczem do sukcesu"

Wyjście do „GET AWAY”

12.01.2016 roku odbyło się wyjście realizowane w ramach projektu pn. „Indeks kompetencji społecznych i zawodowych”  oraz „Kompetencje kluczem do sukcesu”.

Beneficjenci zostali zaproszeni do udziału w grze typu escape, która miała miejsce w GET AWAY w Lublinie. 

GET AWAY to nie tylko nowa forma rozrywki, ale również ciekawe doświadczenie typu TEAM BULDING, które prowadzi do wzmocnienia pracy zespołowej. Grupy 2-5 osobowe, które pod presją uciekającego czasu muszą rozwiązać szereg różnych zadań, mają szansę poznać swoje mocne i słabe strony. Gra zmusza do wnikliwej analizy otoczenia, gdzie każdy układ, przedmiot, czy słowo może mieć szczególne znaczenie dla rozwiązania. To starannie zaprojektowane pokoje, które na pierwszy rzut oka wydają się być całkiem normalne. Wypełnione są jednak zagadkami, szyframi i wskazówkami, które ostatecznie prowadzą do wyjścia. W Get Away oprócz pełnej emocji zabawy, buduje się również zespół, kształtuje umiejętność współpracy i komunikacji w grupie, a także wypracowuje satysfakcję z przynależności do niej.

GET AWAY rozwija proces szybkiego myślenia, angażuje umysł i zmusza go do analizy pod presją czasu. Gra jest nie tylko dużą dawką emocji, ale też świetnym narzędziem do poprawy kondycji umysłowej. 

Laboratorium ECDL


Polskie Towarzystwo Informatyczne

Agencja Zatrudnienia Fundacji Fuga Mundi

Nasza działalność została nagrodzona DYPLOMAMI

Dobre Praktyki
EFS 2008

Dobre Praktyki
PFRON 2006

Polityka prywatności | Mapa serwisu

© 2008 Fundacja Fuga Mundi, wszelkie prawa zastrzeżone

Data ostatniej modyfikacji: 17.01.2018r.
Stronę odwiedzono 15268762, aktualnie przegląda ją 5 osób.
FFM Projekt współfinansowany ze środków
Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
PFRON